Subject: PL242010. Tartu mnt 169 liitumine madalpingel
From: Nikita Demeštšenko <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 10:03:24 +0300

Tere,

Kirjutan Teile elektrifirmast OÜ Pluvo Eesti. Tegelen projektiga „Tartu
mnt 169 liitumine madalpingel“ Elektrilevi OÜ tellimusel.

Tellimuse raames paigaldatakse maakaabeliin Tähnase tee 1a alajaamast
kinnistule Tartu mnt 169.  2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee T20, T21 ja
T24 kinnistute volitatud asutus on Transpordiamet. Tsoon on
problemaatiline, sest tehnovõrkude sügavused on väga ebamugavad ja üldine
olukord on kitsas. Seoses sellega vaatleme kaablipaigaldamise variante:

Variant 1: Kaablid paigaldatakse kasutades olemasolevaid reservtorusid.
Kuna vana reservtorud lõppevad kõnnitee all, planeerime seda lõhkuda ja
pärast taastada. Vajadusel saaks seda täis mahus taastada. (Joonis EV-1)

Variant 2: Kaablid rajatakse kinnisel meetodil (sundpuurimine). Kuna koht
on väga kitsas, tuleb sama kõnniteed ja parkimisplatsi lõhkuda ja pärast
taastada. Vajadusel saaks kõnniteed täis mahus taastada (Joonis EV-2).
Ristmevälja joonis on valmis ja manuses (AS-1).

Variant 3: Kaablid rajatakse kinnisel meetodil (sundpuurimine). Et vältida
kõnnitee lõhkumist tuleb kaabli paigaldada haljasalal lahtisel meetodil ja
kõnni- ja sõidutee all rajada kinnisel meetodil (sundpuurimine). Kuna koht
on väga kitsas, tuleb parkimisplatsi lõhkuda ja pärast taastada. (Joonis
EV-3). Ristmevälja joonis on valmis ja manuses (AS-2).

Manuses lisan eskiisid ja ristmeväljajoonised, mis näitavad kolm
lahendust. Kui Te näete mingi muud lahendust, heameelega uurime seda.
Palume Transpordiameti tingimust ja arvamust. Olen väga tänulik kiire
vastuse eest.

Lugupidamisega,

Nikita Demeštšenko
Projekteerija
mob +372 5670 4184| e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee